Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 3, No. 1-2015: Free Contributions
Printausgabe bestell
|
Gesamt-PDF herunterlade
(Open Access, Lizenz:
CC BY-NC-ND 3.0
)
Editorial
Content
PDF (Englisch)
Editorial
PDF (Englisch)
Free Contributions
Learning Environments at Leisure-Time Centres in Sweden: A Comprehensive Survey of Staff Perceptions
Lena Boström, Assar Hörnell, Marie Frykland
PDF (Englisch)
“It’s a puzzle!” Elementary School-Aged Youth Concept-Mapping the Intersections of Community Narratives
Jesica Siham Fernández, Angela Nguyen, Regina Day Langhout
PDF (Englisch)
Researching Extended Schooling Ethnographically – With Danish All-Day Schools as Examples
Lars Holm
PDF (Englisch)
Evaluation of School-Based After-School Programs in Japan: Their Impact on Children’s Everyday Activities and Their Social and Emotional Development
Fuyuko Kanefuji
PDF (Englisch)
Summer Activities and Vocabulary Development: Relationships Across Middle Childhood and Adolescence
Joshua F. Lawrence, Briana M. Hinga, Joseph L. Mahoney, Deborah Lowe Vandell
PDF (Englisch)
Designing “Contexts for Tinkerability” With Undergraduates and Children Within the El Pueblo Mágico Social Design Experiment
Lisa H. Schwartz, Daniela DiGiacomo, Kris D. Gutiérrez
PDF (Englisch)
Children’s Voices in Australian School Age Care: What do They Think About Afterschool Care?
Kym Simoncini, Jennifer Cartmel, Amy Young
PDF (Englisch)
Authors
Authors
- -
PDF (Englisch)