Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 6, No. 2-2018: A Discussion about Concepts and Terms in the Field of Extended Education
Printausgabe bestell
|
Gesamt-PDF herunterlade
(Open Access, Lizenz:
CC BY-SA 4.0
)
Editorial
Content
PDF (Englisch)
Editor's Preface
Sang Hoon Bae
PDF (Englisch)
Special Section
Introduction: A Discussion about Concepts and Terms in the Field of Extended Education
Marianne Schuepbach
PDF (Englisch)
Eliciting Concepts in the Field of Extended Education – A Swedish Provoke
Anna Klerfelt, Anna-Lena Ljusberg
PDF (Englisch)
Useful terms in English for the field of extended education and a characterization of the field from a Swiss perspective
Marianne Schuepbach
PDF (Englisch)
Extended Education – Some Considerations on a Growing Research Field
Ludwig Stecher
PDF (Englisch)
Concepts, Models, and Research of Extended Education
Sang Hoon Bae
PDF (Englisch)
Expanded learning: A thought piece about terminology, typology, and transformation
Gil G. Noam, Bailey B. Triggs
PDF (Englisch)
General Contributions
Student achievement and educational inequality in half- and all-day schools: Evidence from Germany
Isa Steinmann, Rolf Strietholt
PDF (Englisch)
DEVELOPMENTS in the Field of Extended Education
Japanese Policy for After-School Programs: Education through School-Community Collaborations
Fuyuko Kanefuji
PDF (Englisch)
New art and culture ‒ inspired pedagogy to Finnish schools. A child-centred approach to organising extracurricular activities
Hanna Koskimies, Iina Berden, Emma Harju
PDF (Englisch)
Extended Education in Korea from the Perspective of the Economics of Education
Myung Suk Woo
PDF (Englisch)
Authors
Author Information
- -
PDF (Englisch)