Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 11, No. 1-2023: Professionalizing the Extended Education Workforce
Printausgabe oder Gesamt-PDF in unserem Onlineshop bestellen
|
Leseproben
Editorial
Table of Content
PDF (English)
Preface
Sang Hoon Bae
PDF (English)
Special Section
Professionalizing the Extended Education Workforce
Nanine Lilla, Marianne Schüpbach, Jennifer Cartmel
PDF (English)
The Production and Performance of Workplace Hierarchies in Australian Outside School Hours Care
Bruce Hurst, Kylie Brannelly, Jennifer Cartmel
Zugang für Abonnent/innen oder durch Zahlung einer Gebühr
PDF (English)
(EUR 16)
Qualified and Unqualified Staff in German All-day Schools. An Exploratory Overview
Markus Sauerwein, Annalena Danner, Franziska Bock, Till-Sebastian Idel, Gunther Graßhoff
Zugang für Abonnent/innen oder durch Zahlung einer Gebühr
PDF (English)
(EUR 16)
“It shouldn’t be something you have to create on your own.” Personal practical knowledge construction and professional learning for teachers in Swedish school-age educare.
Lena Glaés-Coutts
Zugang für Abonnent/innen oder durch Zahlung einer Gebühr
PDF (English)
(EUR 16)
General Contributions
Patterns of Participation in Organized Leisure Activities of Young People in Low and Middle Secondary Educational Tracks in Germany
Karen Hemming, Stefan Hofherr, Sabine Hartig
Zugang für Abonnent/innen oder durch Zahlung einer Gebühr
PDF (English)
(EUR 16)
Using theories that pertain to space and geography in Australian Outside School Hours settings: Playworkers perspectives
Angus Gorrie, Caitlin Jordinson
Zugang für Abonnent/innen oder durch Zahlung einer Gebühr
PDF (English)
(EUR 16)
Contributors
Contributors
PDF (English)