Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 10, No. 1-2022: Free Contributions
Printausgabe bestell
|
Gesamt-PDF herunterlade
(Open Access, Lizenz:
CC BY 4.0
)
Editorial
Content
PDF (Englisch)
Preface
Sang Hoon Bae
PDF (Englisch)
General Contributions
Digital Learning Activities at School-age Educare when Policy Reforms Calls for Educational Change
Linnéa Stenliden, Helene Elvstrand, Lina Lago
PDF (Englisch)
Promoting Commitment: The Influence of School Culture and Work-Related Emotional Variables on the Affective Commitment of Teachers at German All-Day Schools
Karsten Wutschka, Karin Lossen
PDF (Englisch)
Examining the Dynamic Interplay of Motivation and Friendships within a Collegiate Extracurricular Activity in the U.S.: The Case of Marching Band
Andrea Vest Ettekal, Brittany Thompson, Olga Kornienko
PDF (Englisch)
Pattern of Out-of-Class Activities of Korean University Students: Latent Profile Analysis
Sang Hoon Bae, Soo Jeong Hwang, Bo Kyoung Byun
PDF (Englisch)
Development
Educational Success and Social Participation of Socially and Educationally Disadvantaged Students with Migration Background in Extended Education
Haiqin Ning, Jule Schmidt, Nanine Lilla, Marianne Schüpbach
PDF (Englisch)
Authors
Author Information
PDF (Englisch)