Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 4, No. 2-2016: Practitioner’s Use of Research
Printausgabe bestell
|
Gesamt-PDF herunterlade
(Open Access, Lizenz:
CC BY-NC-ND 3.0
)
Editorial
Content
PDF (Englisch)
Editorial
PDF (Englisch)
Practitioner’s Use of Research to Improve Their Teaching Practices within Extended Educational Provisions
Stephan Kielblock, Jeremy J. Monsen
PDF (Englisch)
Articles: Main Topic: Practitioner’s Use of Research
A Framework for Developing the Knowledge and Competencies of the Outside School Hours Services Workforce
Jennifer Cartmel, Kylie Brannelly
PDF (Englisch)
Practitioners’ Use of Research in Decision Making about Organized Out-of-School Time Programs Serving Adolescents
Joseph L. Mahoney
PDF (Englisch)
The Impact of Using Research on Teaching Practices of Non-Teacher Practitioners within German All-Day Schools
Stephan Kielblock, Johanna M. Gaiser
PDF (Englisch)
General Contributions
Improving Pedagogical Practices through Gender Inclusion: Examples from University Programmes for Teachers in Preschools and Extended Education
Susanne Kreitz-Sandberg
PDF (Englisch)
Extended Education and Externalizing Behavior: Utilization Intensity, Interaction Quality and Peers as Possible Moderators
Lukas Frei, Marianne Schuepbach, Wim Nieuwenboom, Benjamin von Allmen
PDF (Englisch)
Social Activism and Extended Education
Chitra Golestani
PDF (Englisch)
DEVELOPMENTS in the Field of Extended Education
Expanding the Horizon of Research in Extended Education: Perspective, Fields, and Methods
Sang Hoon Bae, Jee In Hong
PDF (Englisch)
Informal Extended Education in Scotland. An Overview of School Age Childcare
Irene Audain
PDF (Englisch)
Reviews
(Dis)Connection: Toward a more nuanced understanding of young people’s learning and new media practices in 2016
Daniela Kruel DiGiacomo
PDF (Englisch)
Authors
Authors
- -
PDF (Englisch)