Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 2, No. 1-2014: National Research Reports (Part II)
Printausgabe bestell
|
Gesamt-PDF herunterlade
(Open Access, Lizenz:
CC BY-NC-ND 3.0
)
Editorial
Content
PDF (Englisch)
Editorial
PDF (Englisch)
Articles: Main Topic: National Research Reports (Part I)
Extended Schools in England: Emerging Rationales
Alan Dyson, Lisa Jones
PDF (Englisch)
Identification of Key Indicators for Quality in Afterschool Programs
Denise Huang, Deborah La Torre Matrundola, Seth Leon
PDF (Englisch)
Presentation of Research on School-Age Educare in Sweden
Anna Klerfelt, Björn Haglund
PDF (Englisch)
Free Contributions
A Developmental Study of Expanded Learning Time, Norm-Breaking, and Antisocial Behavior
Joseph L. Mahoney
PDF (Englisch)
Narrowing the Gap? The Role of All-Day Schools in Reducing Educational Inequality in Germany
Natalie Fischer, Désirée Theis, Ivo Zücher
PDF (Englisch)
Developing an Evidence-Based Rationale for a Children’s Zone Approach
Kristin Kerr, Alan Dyson
PDF (Englisch)
Examining the Long-Term Effects of Afterschool Programming on Juvenile Crime: A Study of the LA’s BEST Afterschool Program
Denise Huang, Pete Goldschmidt, Deborah La Torre Matrundola
PDF (Englisch)
Reviews
Learning at Not-School: A Review of Study, Theory, and Advocacy for Education in Non-Formal Settings
Joanna Bennett
PDF (Englisch)
Announcements
Blurring educational boundaries Young people’s agency in learning practices
- -
PDF (Englisch)
Authors
Authors
- -
PDF (Englisch)