Hauptnavigation
Hauptinhalt
Sidebar
Registrieren
Einloggen
Toggle navigation
Budrich Journals
Startseite
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über die Zeitschrift
Profil der Zeitschrift
Weitere Informationen zur Zeitschrift
Herausgeber*innen & Wissenschaftlicher Beirat
Redaktion
Open Access
Datenbanken, Services & Webseiten
Für Autor*innen
Hinweise für Autor*innen
Zukünftige Ausgaben & Call for Papers
Open Express
Suchen
Home
Archiv
Vol. 8, No. 1-2020: Free Contributions
Printausgabe bestell
|
Gesamt-PDF herunterlade
(Open Access, Lizenz:
CC BY-SA 4.0
)
Editorial
Content
PDF (Englisch)
Editor's Preface
Sang Hoon Bae
PDF (Englisch)
General Contributions
Principals’ Perspectives on Pupils’ Social Learning in Swedish School-Age Educare
Kristina Jonsson
PDF (Englisch)
Possibilities and Impossibilities for Everyday Life: Institutional Spaces in School-Age Educare
Karin Lager
PDF (Englisch)
Let the Right One in: Sports Leaders’ Shared Experiences of Including Refugee Girls and Boys in Sports Clubs
Peter Carlman, Maria Hjalmarsson, Carina Vikström
PDF (Englisch)
Passing the Mic: Toward Culturally Responsive Out of School Time Leadership
Ishmael A. Miller
PDF (Englisch)
University-Supported Networks as Professional Development for Teachers in School-Age Educare
Lena Glaés-Coutts
PDF (Englisch)
STEM Learning Ecosystems: Building from Theory Toward a Common Evidence Base
Patricia J. Allen, Zoe Brown, Gil G. Noam
PDF (Englisch)
DEVELOPMENTS in the Field of Extended Education
The Professional Life of Leisure Pedagogues at Austrian All-Day Schools
Gerald Tritremmel
PDF (Englisch)
Authors
Author Information
PDF (Englisch)